نرم افزار مدیدریت دانلود
نوشته شده توسط : علی

قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.04 Build 2 Final
نرم افزار مدیریت download

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.04 Build 2 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 طريقه فعالسازي : بعد از نصب نرم افزار و قبل از اجراي آن محتويات پوشه patch را در محل نصب برنامه كپي كرده و فايل patch.exe  را اجرا نمائيد و بر روي patch كليك كنيد.
 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : جمعه، 3 دی، 1389 (4077 مشاهده)
(ادامه متن ... | 8793 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 3.66)
 

مدیریت قوی دانلود با Download Master 5.9.2.1249 + Portable
نرم افزار مدیریت download

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ۳ مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ،  توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 دیگر ویژگی های Download Master 5.6.1.1187 :
- مدیریت پسورد ها توسط بخش Site Manager
- زمانبندی برای انجام اعمال مورد نظر شما
- شماره گیرنده برای کانکشن های Dial-Up
- نمایش دادن فایلها و فولدرهای موجود در سرور FTP

 

 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : دوشنبه، 29 آذر، 1389 (1100 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5532 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 5)
 

دریافت ویدیوهای آنلاین با نرم افزار Hulu Downloader 2.4.3.9
نرم افزار مدیریت download

Hulu Downloader نام یک ابزار قدرتمند ویندوز است که دریافت فیلم های فلش را برای شما آسان می کند. فیلم های Hulu را می توانید با این نرم افزار از اینترنت دریافت نمایید ، آن ها را در هارد دیسک خود ذخیره نموده و هرجا و هر زمانی که خواستید آن ها را پخش کنید. این نرم افزار در پس زمینه به فعالیت خود می پردازد و فیلم ها را بدون هیچ دردسری برای شما دانلود می کند. کار اصلی این نرم افزار در دانلود کردن فیلم های Hulu ، برنامه های تلویزیونی Hulu می باشد. با این نرم افزار حتی قادر خواهید بود به مدیریت ، تبدیل ، تعمیر و اجرای ویدیوهای Hulu و سایر فایل های FLV بپردازید.

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : سه شنبه، 16 آذر، 1389 (1052 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3602 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

نرم افزار مدیریت دانلود فایل HiDownload Platinum 7.971
نرم افزار مدیریت download

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum 7.971:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
  (برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- و ...

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : جمعه، 12 آذر، 1389 (1408 مشاهده)
(ادامه متن ... | 6968 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 4)
 

جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader 2.0.9.6 (قابل حمل)
نرم افزار مدیریت download

 نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

 

 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : یکشنبه، 7 آذر، 1389 (998 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3562 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

دانلود سریع و اسان با JDownloader 0.9.580.20101120 (قابل حمل)
نرم افزار مدیریت download

JDownloader نرم افزاری است کدباز که به صورت کامل در زبان جاوا برنامه نویسی شده است که از همین رو دارای ویژگی های خاصی همچون امنیت بسیار بالا، اجرا در هر نوع سیستم عاملی، سرعت عالی و … می باشد. نرم افزار این امکان را به تمام کاربران عادی (Free) و ویژه (Premium) می دهد که به آسانی و بدون هیچ دغدغه ای از سایت هایی همانند Rapidshare.com یا Megaupload.com فایل های مورد نظر را با سرعت عالی دریافت نمایند.
JD از قابلیت های عالی همچون دانلود همزمان چند فایل، تشخیص خودکار کدهای امنیتی، قابلیت الویت گذاری بین فایل ها، استخراج اتوماتیک فایل ها، قابلیت Drag & Drop و … پشتیبانی می نماید، همچنین کسانی که اکانت های اینگونه سایت ها را خریداری نموده اند به راحتی می توانند از طریق منوی Premium Hoster موجود در نرم افزار، اطلاعات کاربری خود را به برنامه معرفی و آنها را ثبت نمایند.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Jdownloader :
قابلیت اجرا در هر محیطی ( ویندوز، لینوکس، مکینتاش و … )
نیازمندی نرم افزار جهت اجرا به Java 1.5 و یا بالاتر
کدباز باز بودن کامل نرم افزار (GPL)
پشتیبانی ۲۴ ساعته و عالی
قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
قابلیت دانلود با اتصالات متعدد
دارا بودن یک ماژول کاراکتر خوان ( OCR ) قدرتمند (JAntiCaptcha)
وجود پلاگین های کشف رمز برای بسیاری از سرویس ها همانند sj.org, UCMS, WordPress, RLSLog و …
پشتیبانی از ۷۵ هاست مختلف و ۳۰۰ پلاگین کشف رمز
قابلیت تعویض تم برنامه
پشتیبانی از ۱۶ زبان رایج دنیا
قابلیت بروز رسانی رایگان از طریق وب

 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : شنبه، 6 آذر، 1389 (1493 مشاهده)
(ادامه متن ... | 5023 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

Internet Download Accelerator 5.9 شتاب دهنده سرعت دانلود
نرم افزار مدیریت download

همانگونه که می دانید در صورتی که قصد دانلود یک فایل را از اینترنت را داشته باشید با کلیک بر روی لینک آن ، پروسه ی دریافت به صورت خودکار توسط مرورگر وب انجام خواهد شد . این روش مشکلات فراوانی دارد که مهم ترین آنها کم بودن سرعت و امکان ایست نداشتن فرایند دانلود است . به طور مثال زمانی را فرض کنید که شما قصد دانلود یک فایل چند صد مگابایتی را داشته و با تمام محدودیت های موجود ۹۹ درصد آن را دریافت کرده و حال با اشتیاق فراوان منتظر رسیدن یک درصد باقی مانده اید که ناگاه اینترنت تان قطع شده یا برق می رود . قطعا حال بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد اما راه چاره چیست ؟

برای رفع این مشکل نرم افزار های مدیریت دانلود طراحی و ساخته شده اند که تا کنون گونه های بسیاری از آنها منتشر شده است . همه ی آنها در ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از قابلیت متوقف ساختن فرایند دانلود و افزایش سرعت دانلود مشترک هستند اما وجه تمایزی که باعث به وجود آمدن محبوبیت برای عده ای گشته است ، کیفیت و نحوه ی انجام این امر می باشد . از این رو انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود فایلها از اینترنت تاثیر بسیاری در صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد داشت .

Internet Download Accelerator نام یکی از نرم افزارهای برتر موجود در این زمینه است که می تواند شما بابت انتخابش سرافراز نماید . این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا سرعت دانلود فایلهایتان را تا ۵۰۰ درصد نسبت به روش معمولی انجام دهید که عددی است بس بزرگ . رسیدن به چنین موفقیتی ، بهینه سازی نرم افزار با توجه به کانکشن مورد استفاده توسط کاربر می باشد و با انجام تنظیمات به بهترین نحوه ممکن در کارایی را در زمینه دانلود فایلها افزایش داده و بهترین سطح عملکرد را فراهم می نماید . شتابدهنده سرعت این دانلود منیجر با تبدیل یک فایل به چندین قسمت و دریافت هر یک به طور جداگانه باعث افزایش چشمگیر سرعت خواهد شد . این برنامه که آشنایی کامل با خطاهای مربوط به کانکشن های اینترنتی دارد از فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نمگذشته  و امکان از سرگیری آنها را برایتان فراهم خواهد نمود . پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP سرور ها در کنار قابلیت استفاده از پروکسی سرور ها از سایر ویژگی های Internet Download Accelerator به شمار می رود .

 

ارسال شده بوسیله Kamyabonline در مورخه : شنبه، 6 آذر، 1389 (2710 مشاهده)
(ادامه متن ... | 6127 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 4)
 

مدیریت دانلود با USDowloader plus 1.3.5.50 (قابل حمل)
نرم افزار مدیریت download

نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.از ویژه گیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است.
پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده،

 برخی از سرور های پشتیبانی شده در این نرم افزار از میان ۲۵۰ سرور :
Rapidshare.com, letitbit.net, MegaUpload.com, uploading.com, uploadbox.com, depositfiles.com, Easyshare.com, Zaycev.net, Data.Cod.ru, filefactory.com, TopoMaps, kewlshare.com OpenFile.Ru, s.e.xUploader.com, Megarotic.com

 

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : پنجشنبه، 27 آبان، 1389 (2166 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3937 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 5)
 

دریافت و ذخیره ویدئو ها با MetaProducts Flash and Media Capture 1.9.172 SR2
نرم افزار مدیریت download

نرم افزار Flash and Media Capture برنامه ی تحت ویندوز برای مرورگر اینترنت مایکروسافت می باشد. این نرم افزار با اضافه کردن یک نوار ابزار جدید برای شما امکان ذخیره ی عکس، ویدئو، فایل های فلش و ... را در فولدرهای دلخواه فراهم می کند. برای ذخیره کردن ویدئو های آنلاین از روی YouTube ،Google ،MySpace و ... کافی است به سایت و صفحه ی مورد نظر مراجعه نمایید و با انتخاب دکمه ی Flash and Media Capture فایل دلخواه خود را دانلود کنید. این نرم افزار ابزار قدرتمندی به منظور جمع آوری تصاویر دلخواه از، آلبوم های اینترنتی، سایت هایی با عکس های پس زمینه و ... بر روی دیسک می باشد. به علاوه این نرم افزار قابلیت ذخیره ی فایل های فلش ترکیبی را نیز دارد. در رابطه با فایل های فلشی که شامل لینک های مختلفی هستند تنها با ذخیره ی یکی از آن ها فایل فلش ذخیره شده به درستی کار نمی کند و در نتیجه استفاده از این نرم افزار ضروریت دارد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار MetaProducts Flash and Media Capture 1.9.172 SR2:
- ذخیره و دانلود فایل هی ویدئویی، فلش و عکس به سادگی
- سرعت بالای اجرا و سادگی در استفاده
- قابلیت ذخیره ی مجموعه ای از عکس ها از صفحات اینترنتی مختلف
- پشتیبانی از سرویس های ویدئویی YouTube ،Google و MySpace
- قابلیت ذخیره ی سایر ویدئو های آنلاین با فرمت FLV
- قابلیت ذخیره ی فایل های فلش با لینک های مختلف به صورت یک جا و یک باره
- و ...

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : پنجشنبه، 27 آبان، 1389 (944 مشاهده)
(ادامه متن ... | 4825 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
 

مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.03 Beta Build 7
نرم افزار مدیریت download

دانلود منیجر یک شتاب دهنده هوشمند دانلود است که با تکنولوژی  تقسیم هوشمندانه فایل ها باعث تسریع در عمل دانلود میشود.این ویژگی که عامل بزرگی برای ایجاد سرعت فوق العاده بالا در هنگام اتصال به سرور و دانلود فایل میشود باعث تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای مدیریت دانلود موجود شده است .

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت ایجاد مکث و از سرگیری  مجدد دانلود فایل
- پشتیبانی از ۳۳ زبان رایج دنیا اعم از زبان فارسی
- بهبود ایجاد اتصال به سرورهای دانلود
- تغییرات در اتصال به سرورهای ارائه دهنده فضای رایگان
- قابلیت دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری اینگونه فایل ها مانند یوتیوب
- امکان ایجاد تغییرات در پروکسی
- ارائه اطلاعات مختلف درباره فایل های دانلود شده
- قابلیت دانلود خودکار در زمان معین ومشخص شده از قبل
- توانایی تفکیک فایل های دانلود شده در پوشه های گوناگون برای سهولت دسترسی
-  ایجاد  محدودیت برای دانلود
- پشتیبانی ازHTTP  و پروتکل های F T P
- چک کردن فایل دانلود شده با انتی ویروس
-   و …..

ارسال شده بوسیله kamyabonline در مورخه : یکشنبه، 23 آبان، 1389 (10900 مشاهده)
(ادامه متن ... | 4417 بایت باقی مانده | | چاپ این مطلب | امتیاز : 4)




:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 7 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: